Zarządzenie  Nr 1000.2017

Burmistrza Strumienia

z dnia 18 października 2017r.

 

w  sprawie:  powołania komisji w celu oceny sprawozdania z realizacji zadania oraz kontroli wykonanych prac przez spółkę wodną

 

Na podstawie art. 30 ust. 1 ustawy z dnia 8 marca 1990r. o samorządzie gminnym (t.j.Dz. U. z 2017 r., poz. 1875) oraz § 6 uchwały Nr XII/107/2011 Rady Miejskiej w Strumieniu z dnia 26 września 2011 r. w sprawie: zasad udzielania dotacji spółce wodnej, trybu postępowania w sprawie udzielania dotacji oraz sposobu ich rozliczania (Dz. Urz. Woj. Śląskiego z dnia 25.10.2011, Nr 254 poz. 4274) – Burmistrz Strumienia

zarządza, co następuje:

 

§ 1

1. Powołać komisję w składzie:

1) Robert Mazgaj – Przewodniczący Komisji,

2) Jacek Legierski – członek Komisji,

3) Marian Botorek – członek Komisji,

 

do przeprowadzenia oceny sprawozdania z realizacji zadania w ramach umowy nr OŚR.6332.3.2017.RM z dnia 20 kwietnia 2017r. o udzielenie pomocy finansowej spółce wodnej oraz przeprowadzenia kontroli wykonanych prac przez spółkę wodną.

2. Kontrola będzie prowadzona od dnia wejścia w życie zarządzenia do dnia 26 października 2017r.

3. Wyniki kontroli zostaną ujęte w protokole.

§ 2

Wykonanie zarządzenia powierzam Kierownikowi Referatu Ochrony Środowiska i Rolnictwa.

 

§ 3

Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.