Zarządzenie Nr 1104.2018 Burmistrza Strumienia z dnia 18.01.2018 r. w sprawie powołania Komisji Przetargowej Na podstawie art. 19 ust. 2 i art. 20, 21 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 (tekst jednolity Dz. U. z 2015r., poz. 2164, z późn. zm.) – Prawo zamówień publicznych – Burmistrz Strumienia: zarządza: § 1 W celu przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego pn. Przebudowa drogi gminnej nr 61120S -ul. Oblaski w Drogomyślu – etap 1 w ramach zadania inwestycyjnego „Budowa dróg i parkingów w Gminie Strumień” powołuje Komisję Przetargową w składzie: 1. Jacek Legierski – przewodniczący, 2. Daria Bartczak – sekretarz, 3. Małgorzata Talik – członek, 4. Monika Mazgaj – członek, § 2 Do zadań komisji należy: a) publiczne otwarcie ofert, b) ocena spełnienia przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, c) badanie i ocena ofert, d) przedstawienie do zatwierdzenia propozycji: - wykluczenia wykonawcy, - odrzucenia oferty oraz wybór najkorzystniejszej oferty, - unieważnienia postępowania. § 3 Komisja działa zgodnie z regulaminem stanowiącym załącznik nr 2 do Zarządzenia Burmistrza Strumienia nr 14/2014 z dnia 16 kwietnia 2014r. w sprawie Procedury udzielania zamówień publicznych w Urzędzie Miejskim w Strumieniu o wartości szacunkowej przekraczającej wyrażoną w złotych równowartość kwoty 30.000 euro § 4 Wykonanie zarządzenia powierzam kierownikowi Referatu Inwestycji i Remontów. § 5 Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.