Uchwała Nr XLVI/344/2009
Rady Miejskiej w Strumieniu z dnia 29 grudnia 2009 r. w sprawie: zatwierdzenia Planów Pracy Komisji stałych i Komisji Rewizyjnej Rady Miejskiej w Strumieniu Na podstawie art. 21 ust. 3 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2001 r. Nr 142, poz. 1591, z późn. zm.) - na wniosek przewodniczących komisji – Rada Miejska w Strumieniu uchwala: § 1 Plany Pracy Komisji Rady Miejskiej: 1) Komisji Budżetu, Rozwoju Gospodarczego i Infrastruktury Komunalnej – wg treści jak w załączniku Nr 1 do niniejszej uchwały; 2) Komisji Rolnictwa, Leśnictwa, Zasobów Naturalnych, Ochrony Środowiska Porządku Publicznego i Ochrony Przeciwpożarowej – wg treści jak w załączniku Nr 2 do niniejszej uchwały; 3) Komisji Oświaty, Kultury, Sportu, Zdrowia i Opieki Społecznej – wg treści jak w załączniku Nr 3 do niniejszej uchwały; 4) Komisji Rewizyjnej - wg treści jak w załączniku Nr 4 do niniejszej uchwały. § 2 1. Upoważnia się przewodniczących komisji do przesunięć tematów zawartych w planach pracy w zależności od możliwości zwołania posiedzeń lub bieżących potrzeb. 2. Wyniki prac komisji w zakresie realizacji planów pracy podlegają procedurze właściwej dla projektów uchwał. O wprowadzeniu do porządku obrad sesji decyduje przewodniczący Rady na wniosek przewodniczącego komisji. § 3 Uchwała wchodzi w życie z dniem podjęcia. Przewodniczący Rady Czesław GREŃ Załącznik Nr 1 do Uchwały Nr XLVI/344/2009 Rady Miejskiej w Strumieniu z dnia 29 grudnia 2009 r. Komisji Budżetu, Rozwoju Gospodarczego i Infrastruktury Komunalnej na 2010 r. Styczeń: 1. Informacja o złożonych projektach na dofinansowania zewnętrzne i wysokości dofinansowania oraz prognoza jej otrzymania. 2. Informacja o inwestycjach zrealizowanych w IV kwartale 2009 r. z podziałem na inwestycje własne i dofinansowywane. Luty: 1. Analiza majątku gminnego przeznaczonego do sprzedaży w 2010 r. 2. Omówienie harmonogramu inwestycji własnych w 2010 r. Marzec: 1. Informacja o wykonaniu budżetu Gminy za 2009 r. Kwiecień: 1. Informacja o środkach zewnętrznych na realizację zadań zaplanowanych w budżecie. 2. Informacja o przygotowaniu Basenu Kąpielowego i Hali Sportowej do sezonu letniego. Maj: 1. Informacja o realizacji budżetu Gminy za I kwartał 2010 r. 2. Zapoznanie się z pracą ZGKiM w Strumieniu. Czerwiec: Omówienie założeń do budżetu Gminy na 2011 oraz realizacja bieżąca Wieloletniego Planu Inwestycyjnego. Sierpień: 1. Omówienie wykonania budżetu Gminy za I półrocze 2010 r. oraz jednostek podporządkowanych. 2. Informacja o pozyskanych środkach zewnętrznych. Wrzesień: Zapoznanie się z wnioskami wpływającymi do projektu budżetu Gminy na 2011 r. Październik: 1. Informacja o ilości pozyskanych środków zewnętrznych na realizację zadań w Gminie. 2. Informacja o stopniu realizacji inwestycji przewidzianych w budżecie Gminy oraz w Wieloletnim Planie Inwestycyjnym na 2010 r. Przewodniczący Rady Czesław GREŃ Załącznik Nr 2 do Uchwały Nr XLVI/344/2009 Rady Miejskiej w Strumieniu z dnia 29 grudnia 2009 r. Komisji Rolnictwa, Leśnictwa, Zasobów Naturalnych, Ochrony Środowiska, Porządku Publicznego i Ochrony Przeciwpożarowej na 2010 r. Styczeń: Prace nad utworzeniem regulaminu gospodarki odpadami i możliwości efektywnego tego egzekwowania (dot. również czyszczenia szamb). Luty: Kontrola realizacji odśnieżania i przejezdności dróg gminy Strumień. Marzec: Ocena stanu głównych kanałów i rowów odwadniających osiedla mieszkaniowe. Maj: Informacja Miejsko-Gminnej Spółki Wodnej w Strumieniu. Czerwiec: Posiedzenie wyjazdowe – kontrola dróg administrowanych przez Gminę. Lipiec - Sierpień: Ocena przeciwpożarowym szkół i przedszkoli. Wrzesień: Ocena realizacji regulaminu utrzymania czystości, porządku i gospodarowania odpadami. Październik: Wstępne założenia do projektu budżetu gminy Strumień na 2011 r. Przewodniczący Rady Czesław GREŃ Załącznik Nr 3 do Uchwały Nr XLVI/344/2009 Rady Miejskiej w Strumieniu z dnia 29 grudnia 2009 r. Oświaty, Kultury, Sportu, Zdrowia i Opieki Społecznej na 2010 r. Styczeń: Informacja o budżecie Gminy na 2010 r. w działach oświata, kultura i sztuka, pomoc społeczna, kultura fizyczna i sport. Luty: 1. Stan służby zdrowia na terenie Gminy. 2. Informacja o działalności MGOK, Hali sportowej, Basenu kąpielowego i Biblioteki za 2009. Marzec: Spotkanie z dyrektorami placówek oświatowych przed przygotowaniem arkuszy organizacyjnych placówek oświatowych na rok szkolny 2010/2011. Kwiecień: 1. Stan mieszkań komunalnych i socjalnych wraz z propozycją działań w tym temacie. 2. Informacja o wykonaniu budżetu Gminy za 2009 r. 3. Informacja o działalności Zespołu Szkolnego w Pruchnej. Maj: 1. Analiza prac remontowych przewidzianych w placówkach oświatowych, kulturalnych i sportowych. 2. Informacja o planowanych zmianach w działalności szkół i przedszkoli przez Burmistrza na nowy rok szkolny 2010/2011. Czerwiec: 1. Informacja nt. stanu bazy sportowo-turystyczno-rekreacyjnej, działalności klubów sportowych, analiza propozycji pracy z młodzieżą w okresie wakacji letnich, analiza pracy świetlic środowiskowych i innych organizacji. 2. Rozpatrzenie propozycji rad pedagogicznych oraz kierowników placówek kulturalno-oświatowych odnośnie organizacji czasu wolnego dzieci i młodzieży. Lipiec - Sierpień: 1. Informacja o realizacji wniosków Komisji za I półrocze 20010 r. 2. Informacja o działalności MGOK, Biblioteki i Hali sportowej za I półrocze 2010 r. 3. Informacja o przygotowaniu szkół i przedszkoli do nowego roku szkolnego. 4. Wnioski do budżetu Gminy na rok 2011. 5. Informacja o działalności Zespołu Obsługi Szkół za rok szkolny 2009/2010. Wrzesień: 1. Informacja o działalności szkół i przedszkoli za rok szkolny 2009/2010 oraz zapoznanie się z osiągnięciami szkół i przedszkoli i stan bazy. 2. Informacja o działalności zespołów szkolnych ze szczególnym uwzględnieniem Zespołu Szkolnego w Pruchnej. 3. Omówienie inwestycji wykonanych w placówkach oświatowych, kulturalnych i sportowych za okres obecnej kadencji. 4. Ocena stanu mieszkań komunalnych i socjalnych oraz placówek służby zdrowia po okresie kadencji. Październik: 1. Informacja o działalności Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej, zebranie wniosków dotyczących realizacji zadań. 2. Informacja o środkach pozabudżetowych pozyskanych dla oświaty, sportu, opieki społecznej i służby zdrowia. Listopad: Ocena imprez kulturalno, oświatowych i sportowych na terenie gminy Strumień z dodatkową informacją na temat sytuacji organizacyjno-finansowo-bazowej zespołów teatralnych, tanecznych i śpiewaczych. Grudzień: 1. Przygotowanie Planu Pracy Komisji na 2011 r. 2. Omówienie pracy Komisji w 2010 r. oraz ocena realizacji wniosków Komisji za 2010 r. Przewodniczący Rady Czesław GREŃ do Uchwały Nr XLVI/344/2009 Rady Miejskiej w Strumieniu z dnia 29 grudnia 2009 r. Komisji Rewizyjnej na 2010 r. I kwartał: 1. Ocena wykonania budżetu gminy Strumień za 2009 r. 2. Analiza wykonania uchwał Rady Miejskiej w Strumieniu za 2009 r. II kwartał: Ocena przygotowania oświaty do rozpoczęcia nadchodzącego roku szkolnego 20010/2011. III kwartał: Analiza realizacji uchwał Rady Miejskiej w Strumieniu za I półrocza 2010 r. Ponadto Komisja będzie zajmować się bieżącymi sprawami zleconymi przez Radę Miejską w Strumieniu. Przewodniczący Rady Czesław GREŃ
PLAN PRACY
PLAN PRACY
PLAN PRACY
Załącznik Nr 4
PLAN PRACY