Zarządzenie Nr 911/2013
Burmistrza Strumienia
z dnia 03.06.2013r.
w sprawie: powołania Komisji Przetargowej
Na podstawie art. 19 ust. 2 i art. 20, 21 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 (t. j. Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759) – Prawo zamówień publicznych Burmistrz Strumienia zarządza, co następuje:
§1
W celu przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego pn.
„Zaciągnięcie długoterminowego kredytu na finansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy Strumień w roku 2013” powołuje Komisję Przetargową w składzie:
1.Maria Kłósko– przewodniczący,
2. Daria Bartczak – sekretarz,
3. Monika Sambor – członek.
§2
Do zadań komisji należy:
a) publiczne otwarcie ofert,
b) ocena spełnienia przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego,
c) badanie i ocena ofert,
d) przedstawienie burmistrzowi propozycji:
- wykluczenia wykonawcy,
- odrzucenia oferty oraz wybór najkorzystniejszej oferty,
- rozstrzygnięcia protestów,
- unieważnienia postępowania.
§3
Komisja działa zgodnie z regulaminem stanowiącym załącznik nr 2 do Zarządzenia Burmistrza Strumienia nr 14/2011 z dnia 24 maj 2011r. w sprawie Procedury udzielania zamówień publicznych w Urzędzie Miejskim w Strumieniu o wartości szacunkowej przekraczającej wyrażoną w złotych równowartość kwoty 14.000 euro
§4
Wykonanie zarządzenia powierza się zastępcy Skarbnika Marii Kłósko.
§5
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.