Zarządzenie Nr 906.2017 Burmistrza Strumienia z dnia 7 sierpnia 2017 r. w sprawie: powołania zespołu powypadkowego, w celu ustalenia okoliczności i przyczyn wypadku strażaka Ochotniczej Straży Pożarnej w Pruchnej w dniu 3 sierpnia 2017 r. Na podstawie § 3 ust. 1 Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 24 grudnia 2003 r. w sprawie przyznawania świadczeń odszkodowawczych strażakom jednostek ochrony przeciwpożarowej i członkom ochotniczej straży pożarnej z tytułu uszczerbku na zdrowiu albo szkody w mieniu, a w przypadku ich śmierci przyznawania odszkodowania członkom ich rodzin (Dz. U. z 2004 r. Nr 1 poz. 6) – Burmistrz Strumienia postanawia: § 1 powołać zespół powypadkowy, w celu ustalenia okoliczności i przyczyn wypadku, który wydarzył się w Pruchnej w czasie prowadzenia akcji usuwania powalonego drzewa, w której brał udział strażak Ochotniczej Straży Pożarnej w Pruchnej, w następującym składzie: 1. Danuta Sikora – pracownik Referatu Organizacyjnego realizujący zadania z zakresu ochrony przeciwpożarowej - Przewodniczący, 2. Jarosław Górski – Prezes Ochotniczej Straży Pożarnej w Pruchnej - Członek, 3. Mirosław Omorczyk – specjalista z zakresu bezpieczeństwa i higieny pracy - Członek. § 2 Zespół powypadkowy sporządza protokół powypadkowy zgodny z wymogami określonymi w w/w rozporządzeniu najpóźniej w ciągu 14 dni od dnia powołania. § 3 Wykonanie zarządzenia powierzam Przewodniczącemu Zespołu. § 4 Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.