Protokół Nr 2.2018

posiedzenia Komisji Skarg, Wniosków i Petycji

odbytego w dniu 11 grudnia 2018 r.

 

Obecni: wg załączonej listy obecności. Posiedzenie Komisji rozpoczęło się o godz. 16.30.

 

Porządek obrad:

1.    Otwarcie posiedzenia.

2.    Zapoznanie się z zasadami, trybem działania oraz zakresem zadań Komisji Skarg, Wniosków i Petycji.

3.    Zakończenie.

 

Przebieg obrad:

 

ad. 1.

 

Posiedzenie Komisji otworzył Przewodniczący Komisji Jarosław Mazur. Przywitał członków Komisji oraz stwierdził, że obrady są prawomocne, gdyż w posiedzeniu uczestniczy pełny (4 osobowy) skład Komisji.

 

ad. 2.

 

Przewodniczący Komisji J. Mazur zapoznał członków Komisji z Rozdział 7a. Statutu Gminy Strumień zawierającym zasady i tryb działania Komisji Skarg, Wniosków i Petycji.

Komisja Skarg, Wniosków i Petycji za swój plan działania na 2019 rok przyjęła bieżące rozpatrywanie skarg, wniosków i petycji wpływających do Rady Miejskiej w Strumieniu.

 

ad. 3.

 

Przewodniczący Komisji J. Mazur zakończył posiedzenie Komisji o godz. 17.00.

 

 

Na tym protokół zakończono.

 

 

Protokołowała: Elżbieta Król

 

 

Przewodniczący Komisji

Jarosław Mazur