Protokół Nr 2.2018
posiedzenia Komisji Skarg, Wniosków i Petycji
odbytego w dniu 11 grudnia 2018 r.
Obecni: wg załączonej listy obecności. Posiedzenie Komisji rozpoczęło się o godz. 16.30.
Porządek obrad:
1. Otwarcie posiedzenia.
2. Zapoznanie się z zasadami, trybem działania oraz zakresem zadań Komisji Skarg, Wniosków i Petycji.
3. Zakończenie.
Przebieg obrad:
ad. 1.
Posiedzenie Komisji otworzył Przewodniczący Komisji Jarosław Mazur. Przywitał członków Komisji oraz stwierdził, że obrady są prawomocne, gdyż w posiedzeniu uczestniczy pełny (4 osobowy) skład Komisji.
ad. 2.
Przewodniczący Komisji J. Mazur zapoznał członków Komisji z Rozdział 7a. Statutu Gminy Strumień zawierającym zasady i tryb działania Komisji Skarg, Wniosków i Petycji.
Komisja Skarg, Wniosków i Petycji za swój plan działania na 2019 rok przyjęła bieżące rozpatrywanie skarg, wniosków i petycji wpływających do Rady Miejskiej w Strumieniu.
ad. 3.
Przewodniczący Komisji J. Mazur zakończył posiedzenie Komisji o godz. 17.00.
Na tym protokół zakończono.
Protokołowała: Elżbieta Król
Przewodniczący Komisji
Jarosław Mazur
Metadane | Drukuj | Historia zmian |
Metadane
Źródło informacji: | Elżbieta Król |
Data utworzenia: | (brak danych) |
Wprowadził do systemu: | Elżbieta Król |
Data wprowadzenia: | 2020-04-02 12:09:39 |
Opublikował: | Elżbieta Król |
Data publikacji: | 2020-04-02 12:36:03 |
Ostatnia zmiana: | 2020-04-02 12:36:11 |
Ilość wyświetleń: | 229 |