Protokół Nr 5.2019
posiedzenia Komisji Rewizyjnej
odbytego w dniu 14 października 2019 r.
Posiedzenie Komisji rozpoczęło się o godz. 15.30 i odbyło się w sali posiedzeń Urzędu Miejskiego w Strumieniu.
Obecni: wg załączonej listy obecności.
Porządek obrad:
1. Otwarcie posiedzenia i stwierdzenie prawomocności obrad.
2. Kontrola działalności Burmistrza Strumienia zgodnie z uchwałą Nr XI.102.2019 Rady Miejskiej w Strumieniu z dnia 26.09.2019 r.
3. Zakończenie.
Przebieg obrad:
ad. 1.
Posiedzenie Komisji otworzyła i posiedzeniu przewodniczyła Przewodnicząca Komisji Rewizyjnej – Maria Madziar. Przywitała członków komisji oraz stwierdziła, że obrady są prawomocne, gdyż w posiedzeniu uczestniczy 5 członków Komisji Rewizyjnej na 5 osobowy skład Komisji.
W posiedzeniu komisji uczestniczył również Przewodniczący Rady Miejskiej Czesław Greń.
ad. 2.
Komisja podjęła działania w sprawie kontroli działalności Burmistrza Strumienia zgodnie z uchwałą Nr XI.102.2019 Rady Miejskiej w Strumieniu z dnia 26 września 2019 r. w sprawie zlecenia kontroli działalności Burmistrza Strumieni.
Przewodnicząca M. Madziar odczytała treść anonimowego pisma.
Ustalono jakie dokumenty i wyjaśnienia należy przedstawić w sprawach:
1. Remontu sali multimedialnej w Urzędzie Miejskim w Strumieniu:
- przedstawienie projektu technicznego wykończenia i dekoracji oraz wyposażenia sali multimedialnej wraz z wyjaśnieniami dotyczącymi dokonanych zmian w stosunku do początkowego projektu,
- wyjaśnienie dlaczego zdecydowano się na dekoratorki, czy była z nimi podpisana umowa i jak została rozliczona, czy było to uzgodnione z Konserwatorem Zabytków?
- przedstawienie Regulaminu zamówień publicznych.
2. Termomodernizacji Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Bąkowie:
- przedstawienie rachunku za złom.
3. Użytkowania samochodu służbowego:
- jakie dokumenty są prowadzone w celu rozliczania kosztów samochodu służbowego?
4. Wykonywania zdjęć przez profesjonalnych fotografów:
- sprawdzenie zasadności wynajęcia profesjonalnych fotografów oraz przedstawienie umów i zleceń, ewentualnie regulaminu i kosztów profesjonalnych fotografów na wykonywanie usług fotograficznych za okres roku 2018 do sierpnia 2019 rok.
5. Wynajmu garażu gminnego, gdzie parkowany jest samochód służbowy – wyjaśnienia Burmistrza.
6. Wynajmu boiska za Szkołą Podstawową w Strumieniu:
- przedstawienie regulaminu boiska,
- na jakich zasadach jest wynajmowane boisko?
- kto się opiekuje boiskiem na dzień dzisiejszy?
- przedstawienie osób odpowiedzialnych za boisko aktualnie i wcześniej oraz wysokość opłat.
Komisja wnosi o przygotowanie i udostępnienie wymienionych dokumentów w w/w sprawach.
Następne posiedzenie Komisji Rewizyjnej w tej sprawie, odbędzie się 05.11.2019 r. godz. 15.30.
ad. 3.
Przewodnicząca Komisji M. Madziar zakończyła posiedzenie Komisji o godz. 17.30.
Na tym protokół zakończono.
Protokołowała: Elżbieta Król
Podpisy członków Komisji Rewizyjnej:
- Maria Madziar - Przewodnicząca Komisji
- Maria Krutyła - Zastępca Przewodniczącego Komisji
- Adam Gawron - członek Komisji
- Monika Staniek - członek Komisji
- Bogusław Wawrzyczek – członek Komisji
Metadane | Drukuj | Historia zmian |
Metadane
Źródło informacji: | Elżbieta Król |
Data utworzenia: | (brak danych) |
Wprowadził do systemu: | Elżbieta Król |
Data wprowadzenia: | 2020-04-02 12:40:11 |
Opublikował: | Elżbieta Król |
Data publikacji: | 2020-04-02 12:41:09 |
Ostatnia zmiana: | 2021-03-16 09:32:15 |
Ilość wyświetleń: | 270 |