Zarządzenie Nr 923.2021
Burmistrza Strumienia
z dnia 20 kwietnia 2021
w sprawie: zmiany w planach finansowych w jednostkach organizacyjnych na 2021 r
Na podstawie ar.30 ust.2 pkt 4 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym
(Dz. U. z 2020 r. poz. 713 z późn.zm) art.257 pkt 1 ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych ( Dz.U. z 2021 poz. 305), oraz § 13 ust.2 Uchwały Budżetowej Nr XXVI.220.2020 Rady Miejskiej w Strumieniu z dnia 29 grudnia 2020 r. Burmistrz Strumienia zarządza:
§ 1
Dokonać zmian w budżecie gminy Strumień na 2021 r. polegających na przeniesieniach w wydatkach między paragrafami.
dział, rozdział § |
zwiększenie |
zmniejszenie |
|
|
24 234,00 |
24 234,00 |
900 |
Gospodarka komunalna i ochrona środowiska |
24 234,00 |
24 234,00 |
90002 |
Gospodarka odpadami komunalnymi |
24 234,00 |
24 234,00 |
4210 |
Zakup materiałów i wyposażenia (101) |
|
1 000,00 |
4210 |
Zakup materiałów i wyposażenia (102) |
|
1 000,00 |
4300 |
Zakup usług pozostałych (102) |
|
15 000,00 |
4300 |
Zakup usług pozostałych (114) |
24 234,00 |
|
4360 |
Opłaty z tytułu zakupu usług telekomunikacyjnych (101) |
|
1 500,00 |
4410 |
Podróże służbowe krajowe (105) |
|
3 000,00 |
4410 |
Podróże służbowe krajowe (116) |
|
1 500,00 |
4700 |
Szkolenia pracowników niebędących członkami korpusu służby cywilnej (105) |
|
1 234,00 |
§ 2
Budżet po zmianach wynosi: dochody: 74 585 181,57 zł, wydatki: 80 853 321,29 zł. Deficyt budżetu gminy Strumień wynosi 6 268 139,72 zł. Źródłem pokrycia deficytu będą:
2.1. przychody z zaciągniętego kredytu w wysokości 4 000 000,00 zł,
2.2. przychody jst z niewykorzystanych środków pieniężnych na rachunku bieżącym budżetu, wynikające z rozliczenia dochodów i wydatków nimi finansowanych związanych ze szczególnymi zasadami wykonywania budżetu określonymi w odrębnych ustawach w wysokości 1 060 000,00 zł,
2.3. wolne środki, o których mowa w art. 217 ust.2 pkt 6 ustawy w wysokości 1 208 139,72 zł.
§3. Wykonanie zarządzenia powierza się Skarbnikowi Strumienia.
§4. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania