Nr 1028.2021
Burmistrza Strumienia
z dnia 12.07.2021 r.
w sprawie powołania Komisji Przetargowej
Na podstawie art. 53 ust. 2 i art. 54, 55 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2021 r., poz. 1129 ze zm.)
Burmistrz Strumienia:
zarządza:
§ 1. W celu przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego pn. „Dowożenie uczniów niepełnosprawnych zamieszkałych na terenie gminy Strumień i Zebrzydowice do szkół i placówek oświatowych”, powołuje Komisję Przetargową w składzie:
1) Brygida Biegun – przewodniczący,
2) Iwona Niemczyk – sekretarz,
3) Monika Mazgaj – członek,
4) Edyta Rusek – członek,
5) Aleksandra Balas – członek.
§ 2. Do zadań komisji należy:
1) publiczne otwarcie ofert,
2) ocena spełnienia przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego,
3) badanie i ocena ofert,
4) przedstawienie do zatwierdzenia propozycji:
- wykluczenia wykonawcy,
- odrzucenia oferty oraz wybór najkorzystniejszej oferty,
- unieważnienia postępowania.
§ 3. Komisja działa zgodnie z regulaminem stanowiącym załącznik do Zarządzenia Burmistrza Strumienia nr 912/2021 z dnia 13 kwietnia 2021 r. w sprawie Procedury udzielania zamówień publicznych w Urzędzie Miejskim w Strumieniu o wartości szacunkowej przekraczającej kwotę 130 000 złotych netto.
§ 4. Wykonanie zarządzenia powierzam Sekretarzowi Strumienia.
§ 5. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.