Nr 1130.2021
Burmistrza Strumienia
z dnia 06.10.2021 r.
w sprawie zmiany Komisji Przetargowej
Na podstawie art. 53 ust. 2 i art. 54, 55 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 1129 z późn. zm.) – Prawo zamówień publicznych – Burmistrz Strumienia:
zarządza:
§ 1
W celu przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego pn.
„Budowa dwóch hal namiotowych zadaszenia poletek osadowych na terenie oczyszczalni ścieków w Strumieniu” powołuje Komisję Przetargową w składzie:
1. Jacek Legierski – przewodniczący,
2. Iwona Niemczyk – sekretarz,
3. Monika Mazgaj – członek,
4. Helena Król – członek,
5. Anita Heller – członek
§ 2
Do zadań komisji należy:
a) publiczne otwarcie ofert,
b) ocena spełnienia przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego,
c) badanie i ocena ofert,
d) przedstawienie do zatwierdzenia propozycji:
- wykluczenia wykonawcy,
- odrzucenia oferty oraz wybór najkorzystniejszej oferty,
- unieważnienia postępowania.
§ 3
Komisja działa zgodnie z regulaminem stanowiącym załącznik nr 2 do Zarządzenia Burmistrza Strumienia nr 912/2021 z dnia 13 kwietnia 2021 r. w sprawie Procedury udzielania zamówień publicznych w Urzędzie Miejskim w Strumieniu o wartości szacunkowej przekraczającej wyrażoną w złotych równowartość kwoty 130 000 zł netto.
§ 4
Wykonanie zarządzenia powierzam kierownikowi Referatu Inwestycji i Remontów.
§ 5
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.