Zarządzenie Nr 167/2011

Burmistrza Strumienia

z dnia 5 lipca 2011 r.



w sprawie: zatwierdzenia „Harmonogramu prac związanych z przygotowaniem projektu budżetu na rok 2012”



Na podstawie art. 18 ust. 2 pkt 15 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2001 r. Nr 142, poz. 1591, z późn. zm.) – Burmistrz Strumienia


zatwierdza:


§ 1


Harmonogram prac związanych z przygotowaniem projektu budżetu na rok 2012” – stanowiący załącznik do niniejszego zarządzenia.



§ 2


Wykonanie zarządzenia powierzam Skarbnikowi Strumienia.



§ 3


Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podjęcia.


Załącznik

do Zarządzenia Nr 167/2011

Burmistrza Strumienia

z dnia 5 lipca 2011 r.


Harmonogram

prac związanych z przygotowaniem projektu budżetu

na rok 2012


Wyszczególnienie

Termin

wykonania

Odpowiedzialny

  1. Wystąpienie z pismem do:

  • Dyrektora ZGKiM w Strumieniu,

  • Dyrektora MGOK w Strumieniu,

  • Dyrektora Biblioteki w Strumieniu,

  • Kierownika MOPS w Strumieniu,

  • Dyrektora ZOS w Strumieniu,

o przekazanie Skarbnikowi projektów budżetów swoich jednostek - w terminie do dnia 31.08.2011 r.


  1. Wystąpienie z pismem do pracowników Urzędu Miejskiego w Strumieniu o przekazanie Skarbnikowi wysokości środków potrzebnych do wykonania zadań, które wykonują na zajmowanych stanowiskach – w terminie do dnia 24.09.2011 r.


  1. Wystąpienie z pismem do:

  • Dyrektora Szkoły Podstawowej w Strumieniu,

  • Dyrektora Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Bąkowie,

  • Dyrektora Zespołu Szkół w Drogomyślu,

  • Dyrektora Zespołu Szkół w Pruchnej,

  • Dyrektora Szkoły Podstawowej w Zabłociu,

  • Dyrektora Gimnazjum w Strumieniu,

  • Dyrektora Przedszkola w Strumieniu,

  • Dyrektora Przedszkola w Zabłociu,

  • Dyrektora Przedszkola w Zbytkowie,

o przedstawienie wniosków do budżetu swojej placówki – w terminie do dnia 31.08.2011 r.


  1. Wystąpienie z pismem do:

  • Rady Mieszkańców w Strumieniu,

  • Rady Sołeckiej w Bąkowie,

  • Rady Sołeckiej w Drogomyślu,

  • Rady Sołeckiej w Pruchnej,

  • Rady Sołeckiej w Zabłociu,

  • Rady Sołeckiej w Zbytkowie,

o złożenie wniosków do budżetu - w terminie do dnia 31.08.2011 r.


  1. Wystąpienie z pismem do:

  • LKS „Wisła” Strumień,

  • LKS „Zryw” Bąków,

  • LKS „Błyskawica” Drogomyśl,

  • LKS Pruchna,

  • LKS „Orzeł” Zabłocie,

o złożenie zapotrzebowań do projektu budżetu w zakresie remontów i inwestycji na obiektach stanowiących własność gminy, w których prowadzona jest działalność klubowa – w terminie do dnia 31.08.2011 r.

  1. Wystąpienie do Komendanta Miejsko-Gminnego Związku OSP RP w Strumieniu o złożenie wniosków do budżetu – w terminie do dnia 31.08.2011 r.


  1. Przygotowanie projektu dochodów z podatków i opłat (dochody własne).


  1. Rozpatrzenie przez Burmistrza wniosków, o których mowa w § 1 uchwały Nr LIII/393/2010 Rady Miejskiej w Strumieniu z dnia 30 czerwca 2010 r. w sprawie trybu prac nad projektem uchwały budżetowej


  1. Uzyskanie opinii poszczególnych Komisji o projekcie budżetu


  1. Przekazanie projektu budżetu Przewodniczącemu Rady Miejskiej


  1. Przekazanie podległym jednostkom materiałów do opracowania planów finansowych swoich jednostek


  1. Przygotowanie przez podległe jednostki planów finansowych





do 10.07.2011 r.








do 20.07.2011 r.










do 20.07.2011 r.











do 20.07.2011 r.










do 20.07.2011 r.







do 20.07.2011 r.




do 17.10.2011 r.




do 20.10.2011 r.




do 29.10.2011 r.



do 15.11.2011 r.



do 23.11.2011 r.



do 22.12.2010 r.





Referat Organizacyjny








Referat Organizacyjny










Zespół Obsługi Szkół











Referat Inwestycji i Rozwoju









Referat Inwestycji i Rozwoju






Referat Organizacyjny




Referat Finansowo-Księgowy



Burmistrz Strumienia




Burmistrz Strumienia



Burmistrz Strumienia



Burmistrz Strumienia



Podległe jednostki